مراحل کامل ثبت نام و روش کسب درآمد میلیونی با سایت خارجی Neobux
روش های کسب درآمد واقعی از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر و نحوه کسب درآمد عالی از آن ها را یاد بگیریم!

قدم اول : نئوباکس چیست ؟ 

 سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Neobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید. بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .
 

 قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

 اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . برای ثبت نام ابتدا روی گزینه  Register در بالای صفحه کلیک کنید. صفحه ای همانند زیر  باز شده و شما باید اطلاعات آن را مطابق شکل کامل کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست:

حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، در داخل ایمیل  یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید ( Copy/Paste )

در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید . تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .


حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید  از قسمت log in وارد سایت بشوید.

( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید )

قدم سوم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید.

 در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند:





شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد.

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره 13 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره 14 : روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره 15 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .

قدم چهارم : دیدن اگهی ها

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای سایت  باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .


وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه ، باید روی اون دایره کلیک کنید تا اگهی توی صفحه جدید باز بشه .وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشهوی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد .


حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید.

 همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .

 پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .

 قدم پنجم : نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در Neobux و بقیه سایتهای PTC ، گرفتن Referral یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC ما کلا br /دو نوع Referral یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبت نام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن . لینک شما در قسمت banner از منوی سمت چپ سایت قابل مشاهده است.

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .


این Rent referral ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux عضو میشن زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته . ابتدا داخل حسابتان میروید (بالای صفحه قسمتی که نام کاربریتان را نوشته کلیک می کنید)  یک لینک در بالای نمودار هست که روش نوشته Referral اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .البته قبلش باید پول به حساب اجاره خود واریز کنید. برای افزایش موجودی حساب اجاره باید Rental Balance: خود را افزایش دهید.(این گزینه در همان صفحه حسابتان در منوی سمت چپ قابل مشاهده است.)

حالا اگر شما عضویتتون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

 

برای مشاهده استراتژی های افزایش درآمد در سایتهای کلیکی این مطلب را بخوانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 12 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط ب.سهیلی